Bestellen & betalen
Een bestelling plaatsen kan via ons formulier onderdelen aanvragen.
Stap 1: aanvraag formulier invullen.
Via ons formulier onderdelen aanvragen kunt uw bestelling bij ons plaatsen. Vul dit formulier compleet in zodat wij ook op de hoogte zijn van het gewenste aflever adres en alle specificaties van uw voertuig.
Stap 2: Aanvraag bekijken
Als u het formulier verzonden heeft ontvang u van ons een E-mail met een link en ticker-ID van uw aanvraag. Via het meegestuurde ticket-ID kunt uw altijd refereren naar uw aanvraag.
Open de link in uw email en bekijk uw aanvraag
Stap 3: Uw bestelling bevestigen.
In het “ticket systeem” geeft een van onze medewerkers antwoord op uw aanvraag en indien nodig ook advies. Mocht u vragen hebben, dan kunt u ook via dit systeem bij ons terecht. Mocht u het aangevraagde onderdeel bestellen dan verwachten wij van u een bevestiging van het besproken bedrag.
Stap 4: Laatste inspectie.
Als u het besproken bedrag bevestigd heeft dan inspecteren wij het onderdeel voordat wij deze verzenden. Indien het onderdeel in correcte staat verkeerd ontvangt u van ons een IDEAL betaling-link, of in het geval van een buitenlandse verzending onze bank gegevens.
Stap 5: Uw bestelling betalen.
Via de door ons doorgegeven betaalmogelijkheid kunt u het besproken bedrag aan ons voldoen.
Mocht het een buitenlandse verzending betreffen dan ontvangt u via uw Ticket informatie hoe u het openstaande bedrag aan ons kunt voldoen.
Stap 6: Inpakken en klaar voor verzenden.
Op het moment dat u het bedrag aan ons voldaan heeft krijgt u van ons bevestiging dat wij uw betaling hebben ontvangen.
Wij zorgen er op dit moment voor dat uw onderdeel zorgvuldig word ingepakt en klaar staat voor verzending. Tijdens het verzenden van uw onderdeel geven wij uw E-mail adres door aan Post-NL zodat u een TRACK&TRACE ontvangt.
Bestellingen die voor 16:00 uur zijn voldaan zullen dezelfde dag verzonden worden.