Retouren en reclamatie

Retouren

Toch niet tevreden over het onderdeel of het verkeerde onderdeel ontvangen? Dit is vervelend!
Wij willen graag dat u tevreden bent met de onderdelen die wij u toesturen.

Via het ticket dat is aangemaakt tijdens u bestelling kunt u bij ons terugkomen voor een retour, reclamatie of een vervangend onderdeel. Een van onze medewerkers zal u dan zo spoedig mogelijk te woord staan.

Wanneer u het onderdeel naar ons terug stuurt verwachten wij in de doos informatie betreft aanvraag, order nummer, aflever adres. Daarnaast verwachten wij dat u het retour sturen van het onderdeel op voorhand bij ons aangegeven heeft.

Reclamatie

In alle gevallen zullen wij eerst proberen het toegestuurde onderdeel te vervangen met het juiste of een ander onderdeel.

Via het ticket van uw aanvraag zullen wij kijken of wij een vervangend onderdeel voor u hebben en dit duidelijk aan uw communiceren. Mocht dit niet het geval zijn, en mocht u het verkeerde onderdeel hebben ontvangen dan kunt u van ons een reclamatie verwachten op het moment dat wij het onderdeel weer retour hebben ontvangen.

Wanneer u het onderdeel naar ons terug stuurt verwachten wij in de doos informatie betreft aanvraag, order nummer, aflever adres. Daarnaast verwachten wij dat u het retour sturen van het onderdeel op voorhand bij ons aangegeven heeft.

Mocht u onze garantie en algemene voorwaarden in willen zien? Deze vindt u hieronder terug.

Garantie Algemene voorwaarden